Playlist hardlopen

Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik aan het hardlopen met Evy's Start to Run. Dit betekent dat ik het met de muziek van deze mp3's moet doen. De ene keer is dat best oké en loop ik mee te zingen met Rihanna die mijn oren in knalt. Een andere keer baal ik omdat een nummer waarin steeds 'Chihuahua!' wordt geschreeuwd langskomt of omdat ik nu alweer vijf minuten lang een nummer aan moet horen waar ik al drie keer eerder op gerend heb. Kortom: ik kan niet wachten tot ik klaar ben met de lessen van Evy en mijn eigen muziek kan kiezen! Hieronder een selectie van muziek waar ik graag op zou willen lopen.

Disney songs
Ik durf het eerlijk toe te geven, ik ben gek op Disney films! Met name de liedjes blijven altijd in mijn hoofd hangen. De nieuwste aanwinst van Disney doet mijn hart dan ook sneller kloppen: Frozen! De muziek in deze film is erg leuk en om Olaf lig ik zelfs als ik de film voor de tiende keer zie nog in een deuk. Vooral het nummer Let it go uit Frozen lijkt me heerlijk om op te rennen. Het gaat over je dromen volgen en niets of niemand je laten tegenhouden, inspirerend!




Hiphop
Hiphop is normaal gesproken niet zo mijn ding, maar tijdens de lessen met Evy heb ik gemerkt dat ik hier wel heerlijk op loop. De harde beat maakt dat ik harder wil lopen en de teksten zijn vaak sterk en fel, wat mijn doorzettingsvermogen vergroot. Kies voor een song die bij jou past en een stem die je lekker vindt, en voor je het weet loop je een persoonlijk record! Een nummer dat ik persoonlijk heel lekker vind is een gouwe ouwe van The Black Eyed Peas: Let's get it started!



Music with memories
Ga je voor een lange duurloop? Dan is een beetje motivatie altijd welkom. Kies door je playlist met lekkere nummers heen af en toe voor een ander liedje. Niet eentje waarop je nu per se zo lekker rent, maar eentje waar je herinneringen aan heeft. Kies een liedje wat je doet denken aan je eerste schoolfeest in de brugklas, aan die fijne vakantie met je vriendinnen, of eentje die je door een moeilijke tijd heeft heengetrokken. Iedereen heeft zulke liedjes, en ze kunnen je helpen op cruciale momenten in je run. 

Stel je ideale playlist samen en loop de sterren van de hemel op de soundtrack van jouw leven!

Volg mijn blog met bloglovin

Een reactie posten

Follow on Bloglovin
Mogelijk gemaakt door Blogger.