Blogging and Running

De motivatie om hard te lopen haal ik uit veel verschillende hoeken. Zo denk ik voor ik vertrek aan het gevoel dat een rondje hardlopen me naderhand geeft, ook denk ik aan dat het heerlijk is om buiten te zijn en van mijn mooie omgeving te genieten. Ook spookt er zo nu en dan, als ik twijfel een running quote zoals die hierboven door mijn hoofd, maar wat me het meeste inspireert en motiveert is: mijn blog!

Bloggen
Inmiddels is mijn twintigste blog online gekomen. Ik plaats er elke dag eentje, vaak over hardlopen, ook weleens over aanverwante zaken. Denk bijvoorbeeld aan een blog over de CO2 uitstoot van je hardloopschoen of een artikel over wat havermout voor jouw hardloopprestaties kan doen. Tot nu toe zit ik nog vol met inspiratie voor artikelen en vind ik het elke dag weer leuk om een artikel te schrijven.

Gastblog Ode aan Evy
In de korte tijd dat ik blog ben ik ook benaderd door RenmetEvy.nl om een gastblog te schrijven. Dit heb ik met veel plezier gedaan. Over wat ik wilde schrijven hoefde ik niet lang te twijfelen. Ik dacht aan hoe mijn prille kennismaking met hardlopen was en dacht direct aan de sleutelrol die Evy hierin had. Ik besloot een Ode aan Evy te schrijven, waarin ik mijn dank uit naar Evy, die ik soms wel achter het behang kan plakken, maar die ik als het er op aankomt heel dankbaar ben.

Doelen
Mijn doelen voor de toekomst wat betreft mijn blog? Ten eerste lijkt het mij ontzettend leuk om mijn eerste run uitgebreid voor het voetlicht te brengen op mijn blog. Ik vind dit onwijs spannend en kan mij voorstellen dat dit ook voor andere beginnende hardlopers een hele stap is. Daarnaast wil ik mijn blog professionaliseren. Hierbij denk ik aan een beter logo en een overzichtelijke lay-out. Ook wil ik eigen fotomateriaal maken en streef ik naar een vast weekschema.

Hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen weet ik nu nog niet. Ik ga mij lekker focussen op hardlopen het plezier ervan en hier uitgebreid over bloggen. Over een maand komt er een update, ik ben benieuwd hoe ik er dan voor sta! Tegen die tijd heb ik ook de Damloop by night 4 Engelse mijl erop zitten, yeah!


Heb jij nog tips voor mijn blog? Is er een hardlooponderwerp waar je graag een blog over zou lezen? Ik hoor het graag!

Een reactie posten

Follow on Bloglovin
Mogelijk gemaakt door Blogger.